Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Gitte Palo - 18 januari 2012 08:38

Då har det gått en hel evighet sedan jag sist visade en knappbild.

Mycket vatten har flutit under broarna och många tankar försvann, för de blev inte nedskrivna. Nåja, säkert ingen förlust. Det som är värre är alla knappvariationer som försvann under tiden som inte fick en presentation.

Men jag tänkte råda bot på det nu.

Med en riktigt fin variant, som tröst.

Vad tycker ni om den här?

 

Visst är den bara helt fantastisk? Finns i ett par färger till, men den här turkosblåa slår det mesta jag har sett.

Sedan har ett jättelass färgglada knappar från 60-80tal trillat in.

 

I en massa massa olika färger och varianter. Jag skall presentera några av dem individuellt inom kort.


Huset har också fått en ny generation knappsorterare.

 

I form av ett litet barnbarn i hushållet. Henne får vi förhoppningsvis njuta av något år till, eftersom mamman ifråga går i gymnasiet, och jag kan lova att det blir fart på gåstolen när mormor tar fram knappar... och försök inte gömma en knapp på ett plagg för hon letar upp dem direkt. Förstår inte var hon fick detta intresse ifrån   


Men framåt, mot Nya Knapphyss! På återseende igen!

Presentation


Välkommen till min knappblogg. Jag fullkomligt älskar knappar. Världens mysterier och yttersta skönhet finns i dessa små tingester, brukbara till mycket, som små skatter och juveler sitter de där och bara finns. Alla varianter är tillgängliga för köp!

Shoppa knappar här!

Fråga mig

13 besvarade frågor

translate

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flaggräknare

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards