Alla inlägg under mars 2012

Av Gitte Palo - 8 mars 2012 09:10

 


Hjälp.

Det var vår häromdagen. Små gula vårlökar slog ut i solgasset.
Och så vaknar vi idag till ett helt vitt vinterlandskap ute.

Nåja, vi får möjlighet att pyssla några dagar till.

Själv skall jag dyka ner i Expressens och GT´s handarbetsbilaga, Handarbete & Pyssel. Finns i butik till och med imorgon, men nästa månad kommer ett nytt nummer. Just löööv it!


Ser ytterligare en fantastisk och önskad nyhet när jag läser GEKÅS-bloggen.

Kolla här!!!!!!!!!

GARN på Gekås!! Nu fick jag helt plötsligt bråttom dit. Måste ju se deras garnpriser, och stickutbud, och så hoppas jag att ALLA andra tar samma sväng så att de bygger ut den här avdelningen ännu mer och att de permanentar den för gott! Ni får ursäkta men ni hör nog nästan hur mitt garnberoendehjärta slår dubbelvolt?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min knappblogg. Jag fullkomligt älskar knappar. Världens mysterier och yttersta skönhet finns i dessa små tingester, brukbara till mycket, som små skatter och juveler sitter de där och bara finns. Alla varianter är tillgängliga för köp!

Shoppa knappar här!

Fråga mig

13 besvarade frågor

translate

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flaggräknare

free counters

Skapa flashcards